Czyżby ciemne chmury nadciągnęły nad głowę Magdy Gessler? Dziennikarze dotarli do informacji, które raczej nie ucieszą „królowej TVN”. Poznajcie szczegóły.
Magda Gessler budzi mniejsze zainteresowanie reklamodawców?
Jak już wspomnieliśmy, 70-letnia gwiazda od lat uchodzi za jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy TVN. Z tego powodu nazywana programy z jej udziałem cieszyły się ogromną popularnością.
Należy zaznaczyć, że popularność Magdy Gessler przekładała się na spore zainteresowanie reklamodawców. Kontrahenci byli w stanie zapłacić naprawdę potężne pieniądze, aby ich spoty były pokazane w trakcie programu „Kuchenne rewolucje”.
Przykładowo w 2019 roku 30-sekundowy spot pokazany w czasie prowadzonych przez restauratorkę programów kosztował aż 83,4 tys. zł. Aktualnie taka kwota to już wspomnienie.
Z oficjalnego cennika reklamowego dostępnego na stronach stacji z żółto-niebieskim logo wynika, że w październiku tego roku potencjalni kontrahenci muszą wydać na taką samą reklamę 61,5 tys. złotych. Jak łatwo policzyć, to o ponad 20 tys. złotych mniej niż kilak lat temu.
Co ciekawe, nie wszystkie stawki za reklamy poszły w dół. Za spoty reklamowe wyświetlane przy „Faktach” trzeba bowiem zapłacić 88,9 tys. złotych.
Zatem, jak widać, sytuacja 70-letniej celebrytki uległa znaczącej zmianie. Można wręcz powiedzieć, że zmianie na gorsze. Bez wątpienia najnowsze dane jasno pokazują, że Magda Gessler musiała ustąpić miejsca innym pozycją w ramówce TVN.
Przy okazji warto wspomnieć, że sama Magda Gessler nie odczuje na własnym budżecie tych zmian. Jak wyznała jakiś czas temu, otrzymuje z telewizji stałą pensję.
„To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN-ie nie ma się procentu z reklam, ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję i to tak udany program” – wyjawiła w jednym z wywiadów gwiazda.
W związku z powyższymi doniesieniami, od razu pojawiły się spekulacje. Fani restauratorki obawiają się, że cała sytuacja może spowodować zakończenie emisji „Kuchennych rewolucji”. Tym bardziej, że program Magdy Gessler nie ma jakiejś oszałamiającej oglądalności.
Dość powiedzieć, że emitowane od września nowe odcinki show gromadzą przed telewizorami tylko 970 tys. widzów. To o 180 tys. osób mniej niż rok temu. Dodajmy, że więcej widzów wybiera w tym samym czasie „Sprawę dla reportera” pokazywaną w TVP.
źródło: Super Express